Tuesday, January 19, 2010

Jeling-jeling Pandang-pandang..

Mungkin bukan yang sebenar-benarnya ia wujud dialam nyata ini. Tapi ia tetap boleh di terjemahkan kedalam bahasa-bahasa mudah dan indah. Bukan perkara luar biasa andai pengikut-pengikut setia blog atau pembaca-pembaca rahsia yang suka untuk mendapatkan ilmu dan cerita serta pengetahuan daripada sang penulis. lapisan masyarakat kerap kali selalu menantikan coretan-coretan baharu dalam setiap penulisan entri-entri dan penulisan mereka.

Aku yang masih buta dalam arena laman maya yang di kaitkan dengan hubungan banyak hala teruatama di dalam blog ini akn cuba menjadi sesuatu yang bermakna bukan sahaja sebagai medan penterjemahan makna hidup, tetapi juga sebagai medan membina sillaturaahim yang akan berkekalan sehingga berabad-abad dan berdekad-dekad lamanya. Biar ketentuan-Nya menjadi satu inspirasi kepada setiap calitan papan kekunci ku, dan menjadi penentu kepada hayat kisah yang bakal aku coretkan.

Segala yang di lepas walau bukan di alam nyata, ya..mungkin ada juga yang berasal dari alam realiti yang sering kali aku kaitkan dengan fantasi mayaku. bukan semua penulis itu berbohong dan menipu diri sendiri semata-mata untuk menjadi popular dan di kejar golongan enggemar mereka. Harapan yang terbuku di hati hanyalah untuk mendapatkan pengalaman dan perkongsian ilmu dari semua yang terlibat, biarpun seusia setahun jagung, tetap menjadi satu cara aku mendapatkan panduan dalam setiap palitan dalam penulisan blog ku ini.

Apa yang dilontar akan menjadi lontaran yang bakal membina semangat aku untuk ke hadapan.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment